Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Сакунова Г$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
1.

Сакунова Г. В. 
Формування інформаційно-цифрової компетентності учнів з фізики через призму STEМ-освіти [Електронний ресурс] / Г. В. Сакунова, І. О. Мороз // Фізико-математична освіта. - 2018. - Вип. 1. - С. 285-289. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2018_1_56
Розглянуто особливості вивчення фізики в основній школі з урахуванням Концепції Нової української школи за умов STEM-освіти. Підготовка висококваліфікованої та компетентної особистості - один із пріоритетних напрямів у реформуванні сучасного освітнього простору України. STEM-освіта - міждисциплінарна галузь, що надає можливість здійснити інтегрувальний процес в освіті, зокрема в реформуванні Нової української школи, та розвивати креативну особистість, яка володіє прикладними знаннями, вміннями та навичками та застосовує їх у повсякденному житті. Реформа Нової української школи спрямована на розвиток та оволодіння учнями ключовими компетентностями, зокрема - інформаційно-цифровою (ІЦК). Процес навчання фізики за умов STEM-освіти здійснюється в контексті навчально-дослідницької та проектної діяльності, проведенні експериментів та дослідів, спостережень за фізичними явищами та процесами, обгрунтуванні фізичних теорій і закономірностей. Формування ІЦК учнів у процесі навчання фізики є важливою складовою для розвитку сучасної інноваційної особистості. Введення цієї компетентності на уроках фізики за умов STEM-освіти відбувається під час викладу навчального матеріалу вчителем і самостійної обробки й аналізу інформації учнем з використанням сучасних і традиційних засобів навчання: конструкторів, моделей, лабораторних приладів, електронних пристроїв, віртуальних інтернет-ресурсів тощо. Розкрито зміст поняття, структурні елементи й ефективні засоби формування ІЦК на уроках фізики та позакласних заняттях, зокрема - дослідно-проектна діяльність. Наведено приклади проектів-дослідів ("Визначення швидкості руху тіл різної форми", "Визначення густини речовини") з використанням традиційних та інноваційних засобів навчання. Розглянуто важливість застосування традиційного лабораторного обладнання та віртуальних навчальних лабораторій ("Рух шайби по похилій площині") на уроках фізики на прикладі вивчення розділу "Механічний рух" у 7 класі.
Попередній перегляд:   Завантажити - 967.517 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Ткаченко Ю. А. 
Роль нанотехнологій у формуванні в учнів наукового світогляду [Електронний ресурс] / Ю. А. Ткаченко, Г. В. Сакунова, І. О. Мороз // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2017. - Вип. 79(3). - С. 67-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2017_79(3)__14
Попередній перегляд:   Завантажити - 190.141 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Сакунова Г. В. 
STEM-освіта: зарубіжний досвід та перспективи розвитку в Україні [Електронний ресурс] / Г. В. Сакунова, І. О. Мороз // Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2018. - Вип. 168. - С. 204-208. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2018_168_52
Попередній перегляд:   Завантажити - 434.625 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського