Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Сакунова Г$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
|
1. |
Сакунова Г. В. Формування інформаційно-цифрової компетентності учнів з фізики через призму STEМ-освіти [Електронний ресурс] / Г. В. Сакунова, І. О. Мороз // Фізико-математична освіта. - 2018. - Вип. 1. - С. 285-289. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2018_1_56 Розглянуто особливості вивчення фізики в основній школі з урахуванням Концепції Нової української школи за умов STEM-освіти. Підготовка висококваліфікованої та компетентної особистості - один із пріоритетних напрямів у реформуванні сучасного освітнього простору України. STEM-освіта - міждисциплінарна галузь, що надає можливість здійснити інтегрувальний процес в освіті, зокрема в реформуванні Нової української школи, та розвивати креативну особистість, яка володіє прикладними знаннями, вміннями та навичками та застосовує їх у повсякденному житті. Реформа Нової української школи спрямована на розвиток та оволодіння учнями ключовими компетентностями, зокрема - інформаційно-цифровою (ІЦК). Процес навчання фізики за умов STEM-освіти здійснюється в контексті навчально-дослідницької та проектної діяльності, проведенні експериментів та дослідів, спостережень за фізичними явищами та процесами, обгрунтуванні фізичних теорій і закономірностей. Формування ІЦК учнів у процесі навчання фізики є важливою складовою для розвитку сучасної інноваційної особистості. Введення цієї компетентності на уроках фізики за умов STEM-освіти відбувається під час викладу навчального матеріалу вчителем і самостійної обробки й аналізу інформації учнем з використанням сучасних і традиційних засобів навчання: конструкторів, моделей, лабораторних приладів, електронних пристроїв, віртуальних інтернет-ресурсів тощо. Розкрито зміст поняття, структурні елементи й ефективні засоби формування ІЦК на уроках фізики та позакласних заняттях, зокрема - дослідно-проектна діяльність. Наведено приклади проектів-дослідів ("Визначення швидкості руху тіл різної форми", "Визначення густини речовини") з використанням традиційних та інноваційних засобів навчання. Розглянуто важливість застосування традиційного лабораторного обладнання та віртуальних навчальних лабораторій ("Рух шайби по похилій площині") на уроках фізики на прикладі вивчення розділу "Механічний рух" у 7 класі.
| 2. |
Ткаченко Ю. А. Роль нанотехнологій у формуванні в учнів наукового світогляду [Електронний ресурс] / Ю. А. Ткаченко, Г. В. Сакунова, І. О. Мороз // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2017. - Вип. 79(3). - С. 67-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2017_79(3)__14
| 3. |
Сакунова Г. В. STEM-освіта: зарубіжний досвід та перспективи розвитку в Україні [Електронний ресурс] / Г. В. Сакунова, І. О. Мороз // Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2018. - Вип. 168. - С. 204-208. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2018_168_52
|
|
|